Рух до електрифікації
Porsche вже багато років приваблює автолюбителів високоякісними авто, що мають характерні плавні форми. З 2003 випускається Cayenne – великогабаритний SUV класу люкс. Виготовлення Porsche Cayenne S Hybrid почалось у 2010 році, а у листопаді того ж року він з’явився на ринку США. Гібрид оснащується 3,0 л бензиновим двигуном V6 та елекродвигуном.
У нас найбільший вибір автомобілів та електромобілів з США в Україні. Контакти наших офісів у Львові, Івано-Францівську та Луцьку ви можете подивитись тут.
Німецька компанія проводить електрифікацію моделей, тому в 2019 році почнеться випуск E-Hybrid, що увійшов до третього покоління Porsche Cayenne. Найновіший автомобіль отримав універсальність, сучасні технічні рішення та більшу ефективність, аніж попередник. В ньому ідеально поєдналися продуктивність та екологічність.
До стандарту входять 19-дюймові колеса, електронне стоянкове гальмо, підключення до інтернету та Bluetooth, аудіосистема з 10 динаміками, паркувальні датчики спереду та ззаду, двозонний клімат-контроль. У будь-якій комплектації опціонально доступні 22-дюймові легкосплавні диски та head-up display, що проектує зображення на лобове скло.
Ексклюзивні технології
Всередині розміщено 1,3-дюймовий сенсорний екран, що відображає інформаційно-розважальну систему Porsche Communication Management (PCM). Вона оптимізована для зручного, інтуїтивно зрозумілого використання. Меню знаходиться в лівій частині дисплея, дозволяє отримати доступ до навігації, телефону, медіа та налаштувань автомобіля. Корольова графіка з високою роздільною здатністю забезпечує гарне та чітке зображення. Система сумісна з Apple CarPlay у стандарті, але немає Android Auto.
Аналоговий тахометр розташований в центрі панелі приладів. Також там знаходиться пара 7-дюймовых екранів, які можна налаштовувати. На них відображається корисна інформація, наприклад, тиск в шинах, напруга аккумулятора, температура масла, напрямок навігації та потоку енергії. Кожен Porsche Cayenne E-Hybrid отримує пакет Sport Chrono з лічильником обертів коліс та датчиком сили гравітації.
Інноваційний круїз-контроль використовує ексклюзивні технологію InnoDrive, яка спирається на дані датчиків, інформацію, що передається системою контролю тяги та навігаційними точками, для прокладання віртуального маршруту, запрограмованого в GPS. Він передбачає дорогу за 3 км, завдяки чому вираховує, коли треба прискорити авто для підйому, зменшити швидкість при різкому повороті чи при круговій розв’язці. Також круїз-контроль самостійно вирішує, коли краще використовувати електродвигун, а коли – бензиновий або обидва. Перехід між ватами та пальним відбувається безперебійно.
InnoDrive – сенсорна технологія. Жодна інформація, що використовується для гальмування та прискорення, не потрапляє в інтернет. Вона не робить позашляховик автомоним, являється системою другого рівня, а це означає, що контролює дорогу водій.
Дорогий інтер’єр
У салоні все виконано на бездоганному рівні: кожен стібок і перемикач, а поверхня не тільки красива, але й приємна на дотик. Руль має справжні металеві “спиці”, задає тон для всього інтер’єру. Багатий дизайн дозволяє відчувати себе дійсно комфортно.
Porsche Cayenne Hybrid версії E вміщує п’ять пасажирів. Передні регульовані шкіряні крісла мають стаціонарні підголовники. На задньому ряді можуть розміститися троє дорослих, для зручності яких є 12-вольтові гнізда для девайсів.
Потужні двигуни
На Порш Кайен Е-Гібрид встановлено трилітровий шестициліндровий двигун з турбонагнітачем, що видає потужність 335 к.с. Бензиново-електрична система має 455 к.с. Силові агрегати працюють разом з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. Porsche передбачив три режими водіння Hybrid Auto, Sport і Sport+.
Джерелом електроенергії виступає літій-йонний акумулятор потужністю 14,1 кВт-год, що знаходиться під підлогою багажника. Він заряджається за 2,3 години за допомогою швидкого заряджання на борту або близько 4 годин – стандартним зарядним пристроєм.
При повному заряді робота Cayenne починається в електро-режимі. Максимальна швидкість без використання пального може сягати 130 км/ч. Коли працює ДВЗ, можна включити функцію електронного заряду, яка заряджає акумуляторну батарею.
Безпека
У SUV передбачені подвійні передні, бокові та колінні подушки безпеки, які наповнюються азотом. Завдяки допоміжним засобам керування, наприклад, адаптивному круїз-контролю та контролю смуги руху, автомобіль може самостійно гальмувати для уникнення неприємностей. Обидві функції належать до додаткових опцій.