Огляд бу Volkswagen Passat B7. До чого треба звикнути і що потрібно очікувати

Огляд бу Volkswagen Passat B7. До чого треба звикнути і що потрібно очікувати

Огляд бу Volkswagen Passat B7. До чого треба звикнути і що потрібно очікувати

Колись давно цей автомобіль вважався ледь не іконою надійності і практичності. Шкода, ті часи минули разом з атмосферними моторами і автоматичними коробками передач, які залишилися хіба що на ринку США. Volkswagen Passat В7 сьогодні – лише один з багатьох на вторинному ринку, але вже не самий-самий. Хочете знати чому?

Сьоме покоління моделі – Passat B7 дістався до нас у 2011 році. Технічно машина багато у чому повторювала B6, успадкувавши від нього розміри, шасі та деякі силові агрегати. Навіть ціни особливо не виросли. На висоті залишилася якість оцинкованого заліза за ЛКП, тому у нас до сих пір немає серйозних претензій. Помітно страждають від реагентів, якими щедро посипають українські дороги взимку, хіба що хромовані елементи, але сьогоднішня автохімія все ще здатна повертати частину колишнього лоску у не надто запущених випадках.

B7 відрізняє від попередника в основному зовнішність. Зникли атмосферні мотори, стали дорожче матеріали обробки, з’явилися електронно керовані амортизатори, системи автопарковки і автоматичного гальмування.

Volkswagen Passat B7

Проте, Passat B7 став не тільки економічніше попередника, а й істотно перевершив його в оснащенні. З’явилася ощадлива до витрати палива функція start/stop, автоматичний паркувальник, відкривання багажника без рук помахом ноги, контроль за втомою водія, автоматичне перемикання ближнього і дальнього світла і т.д.

Шумоізоляція за традицією хороша, але стороннім звукам є звідки взятися і в самому салоні. «Цвіркуни» селяться в торпедо, в задніх дверях, в підрульових перемикачах. Прикро, але якості вже немає. Не любить B7 і наших морозів: дзеркала з електроприводом втрачають рухливість навіть при незначних мінусових температурах. До суто зимовим збоїв можна віднести і «глюки» електропідсилювача керма, який несподівано може встати колом. Буде потрібен перезапуск двигуна або і зовсім перепрошивка електроніки. На морозі не любить перемикатися з першої на другу і 6-ступінчаста “механіка”. Втім, це її єдиний серйозний недолік. Працює надійно.

Трансмісії

На європейському ринку замість автомата B7 пропонує преселективні «роботи» DSG. Панікувати від їх виду не варто, просто врахуйте, що найбільш надійний з них 6-ступінчастий агрегат DQ250, чиї два зчеплення працюють в масляній ванні. Тоді як його 7-ступінчастий «сухий» колега смикається на малих обертах, що відразу добре відчувається. Траплялося, їх відправляли в ремонт вже на 20-30 тис. Км пробігу. На цьому фоні потрібно зазначити, що на автомобілях призначених для американського ринку, про DSG навіть не чули, ні про «мокре», ані про «сухе». Авто з США комплектуються виключно класичною гідромеханікою, якаю оснащають у Європі такі моделі як Q5 чи Q7.

Volkswagen Passat B7

Двигуни

З моторами все не так просто. Їх багато, тому є проблема вибору. Бензинові TSI не числяться у лідерах надійності, особливо, якщо ми говоримо про бу Фольксваген Пассат, тому дивитися потрібно на стан кожного конкретного двигуна. Наприклад, 1.4-літровий мотор відмінно справляється з роботою, але полюбляє підмішувати бензин у масло. І взагалі, придумані для економії палива TSI своїми примхами і недешевим ремонтом здатні геть відбити любов до екології. Тут вам не дасть нудьгувати і витрата масла, і 2-компонентний (турбіна + механічний нагнітач) «твін-чарджер», і «натягувач» ланцюга разом з «заспокоювачем», та й сам ланцюг не проти потягнутися. Наприклад, в роботі 1.8 TSI багатьом не до душі плаваючі обороти, які іноді падають так низько, що вібрація від двигуна передається на кузов.

Volkswagen Passat B7

Куди більш рідкісним є 2.0-літровий бензиновий турбомотор. Про 300-сильні двигуні і говорити не варто, адже на нашому ринку таких просто не знайдешь, а якщо і вдасться, то від ціні такої автівки ви ще довго будете гикати на воду. Повнопривідних версій з таким мотором на ринку не зустріти, хоча мотор і вважається безпроблемним.

Дійсно рекомендувати ми можемо 170-сильний 2.0-літровий дизель, який непогано пристосувався до непростих українських умов. Якщо вас не бентежить галаслива робота з іноді помітною вібрацією, беріть сміливо. При відмінній тязі двигун вміло економить паливо і не пасує перед холодним пуском на морозі.

Електроніка

За електроустаткування в цілому нічого критичного і масового, якщо не враховувати вже згаданих проблем з рульовою і негараздами зі складними електродзеркалами, не виявлено. Зате на підвіску скарги є, причому, часом навіть від власників ще зовсім свіжих машин. Passat відмінно кермується і добре тримає дорогу, але ціною такої дисципліни стають легко ранимі деталі підвіски. Так, вже на пробігу близько 25 000 км можна чекати бойкоту опорних підшипників, сайлент-блоків передніх важелів, але частіше за інших про себе дають знати стійки стабілізаторів (як спереду, так і ззаду). Всі ці напасті діагностуються по характерному гуркіту.

Volkswagen Passat B7

Гнати на підйомник

Одне радує: в цілому вельми не дешеві у офіційних дилерів комплектуючі для B7 у достатку представлені на ринку. І найчастіше якісні компоненти можна купити вдвічі дешевше. Але в будь-якому випадку заїзд на підйомник повинен бути перед тим, як купувати машину. Поглянувши на машину знизу, знайти приводи для торгу, запевняємо, буде не складно.

Volkswagen Passat B7

Резюме

На жаль, минули часи, коли Passat купували багато в чому для того, щоб перестрахуватися від можливих несподіванок. B7 дуже комфортний і хороший на ходу, але сьогодні його складно назвати гарантом надійності, а причини такого занепаду ми бачимо виключно в технічному «прогресі». Потенційному покупцеві можна порадити бути уважним при виборі двигуна, не спокушатися на версії з 2.0-літровим двигуном (проблем не оберетеся), а також по можливості обходити стороною автомобілі, оснащені примхливим 7-ступінчастим “роботом” DSG з сухим картером зчеплення. Непогано виглядають 122- і 152-сильні бензомотор з МКП, проте наш вибір все ж найбільш надійний 2.0-літровий дизель, історію якого можна вивчити у офіційних дилерів. У будь-якому випадку до вибору Passat B7 потрібно підходити відповідально.

При пошуку бу Фольскваген Пассат Б7 потрібно враховувати:

Підвіска

Регулярний джерело проблем – стійки стабілізатора. У задніх сайлент-блоків та важелях передньої підвіски термін служби невеликий. Міняти доводиться через 40-50 тис. км. При цьому гума сайлент-блоків не рветься. Та й в цілому здоров’я підвіски В7 безпосередньо залежить від того, якими дорогами автомобіль їздить.

Двигун

Найбільш популярний бензиновий турбомотор 1.8 TSI. Його основний недолік – ланцюг приводу ГРМ. На машинах з великим пробігом за умови розтягування ланцюга потрібно його заміна разом з роликами. На це вкаже характерний гуркіт мотора.

Трансмісія

Посмикування 7-ступеневого «робота» DSG на перших двох передачах – ознака швидкої заміни «мехатроніка». Крім того, через неадекватну роботу фрикціонів DSG-7 з ранніми прошивками доводиться міняти пакети зчеплень, а то і КПП в цілому. Неважко здогадатися, що задоволення це недешеве.

Кузов

При купівлі автомобілів ранніх років випуску і з великими пробігами варто звернути увагу на задні арки і пороги автомобіля. Тут корозія вміє ховатися під фарбою. Крім того, не викликає особливої ​​довіри метал в районі хромованих окантовок дверей. Якщо він і іржавіє, то в першу чергу під ними, взаємодіючи з покриттям рамок.

Електрика

B7 – складна машина, тому не варто дивуватися відмовам електрики і електроніки. З ладу може вийти що завгодно, починаючи від обігріву і електрорегулювань сидінь, електронного «ручника» і закінчуючи дверними замками і клімат-контролем. Недешево обійдеться ремонт останнього, якщо зламаються приводи заслонок або заскриплять моторчики вентиляторів.

Дещо рятує ситуацію «американські» Фольсваген Пассат Б7, які, по-перше, не збиралися в Калузі, по-друге, не мають проблем з коробками, а по-третє, популярність бензинових двигунів, які у більшості випадків позбавлені «відомих» проблем «європейців», в цілому виглядають набагато привабливіше.

Загалом, на американському ринку ви зможете знайти Passat B7 з наступними агрегатами:

2.5l 5-МКПП (170 к.с.)

2.5l 6-АКПП (170 к.с.)

3.6l V6 (280 к.с.)

2.0 TDI 6-АКПП (140 к.с.)

2.0 TDI 6-МКПП (140 к.с.)

До того ж, якщо купувати VW Passat з американських аукціонів, то підсумкова ціна на авто буде від 20% нижче за аналогічній автомобіль на українському ринку. Проте, навіть з США авто потрібно ретельно перевіряти, а для цього варто звертатися до професіоналів, які знають у цьому питанні все. Наша компанія завжди готова до співпраці. Крім того, ви можете переглянути авто з США у наявності.

Огляд бу Volkswagen Passat B7. До чого треба звикнути і що потрібно очікувати Детальніше
Авто з США: ПриватБанк і АтлантикЕкспрес Україна стали офіційними партнерами! Детальніше
Якщо у Вас залишилися питання, зв’яжіться з нами

Підписуйтеся на розсилку